16 marca 2018

Nowe pomysły, nieco inny styl sesji fotograficznych, ulubione czarne tło

Sesja dziecięce na czarnym tle też mogą być piękne

Jasne, jasne to kwestia udanej kompozycji, ale nie jest tak łatwo ją stworzyć. O wiele łatwiej postawić dziecko na białym tle do którego każdy kolor i fason pasuje, natomiast czarne tło t nie tylko kolor, to również nastrój, klimat, czarne tło jest niezwykle wymagające.
mały chłopiec w skórzanej kurtce na sesji fotograficznej

Pierwsze koty za płoty, pomysły sesji fotograficznej dzieci od dawna biegały po głowie, ale jakoś nie było motywacji. Wszystko zmieniło się kiedy przyjechała ramoneska na Miśka i jej klimat rzucił mnie na kolana, tym bardziej, że kiedyś tam ja również miałem ramoneskę, ale wersja dziecięca jest obłędna.

smutny chłopiec na czarnym tle pozuje do katalogu

Tak jak wspomniałem to są pierwsze próby, żeby zobaczyć jak wygląda na zdjęciach, jak układa się, również próby oświetlenia. Muszę przyznać, że jestem pod tak dużym wrażeniem, że postanowiłem te pierwsze fotografie zaprezentować Wam. Po pierwsze sesji apetyt znacznie wyostrzył się, chce się jeszcze więcej, głębszych, bardziej urozmaiconych fotografii ;) na pewno każdy tydzień przyniesie kolejne coraz lepsze fotografie i z przyjemnością będę mógł podzielić się z Wami.

uśmiechnięty chłopczyk na sesji studyjnej w lublinie
Cudny rockers

Jest jeszcze jedna ważna informacja. Poszukujemy w Lublinie lokalu na studio fotograficzne i mam nadzieję że to już tylko kwestia tygodni, będzie większe od obecnego, będą większe możliwości, chcemy aby umożliwiało swobodne realizowanie sesji rodzinnych, powolutku gromadzimy akcesoria do sesji rodzinnych, pojawiają się coraz fajniejsze. Kiedy już pojawimy się w Lublinie postaramy się stworzyć promocyjne oferty,, dlatego warto zaglądać na naszą stronę firmową do czego serdecznie namawiam White Pixel fotografia dziecięca, rodzinna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz