24 października 2017

Mini sesje świąteczne już za chwilę

Przygotowujemy piękne stylizacje stylizacje świąteczne do mini sesji


Przyjechało właśnie piękne, ciemne tło scenkowe do stylizacji świątecznych. Jestem zaczarowany nim od pierwszego zobaczenia. Chcąc pochwalić się Wam moim nowym nabytkiem, no i sprawdzić jak będzie wyglądać na fotografii, zrobiłem na szybko stylizację improwizowaną, taką bez modeli, niedopieszczoną. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jest fajny klimat, czuję w niej święta, patrzę i jakoś podświadomie, pod skórą już czuje magię świąt. Jeszcze kilka dodatków, ulepszeń i za jakieś 2 tygodnie zaczniemy robić pierwszą mini sesję świąteczną. Oj fajne będziecie mieli pamiątki, fajne. Będzie jeszcze jedna stylizacja jasna dla odmiany, jż widzę te wszystkie wspaniałości oczyma wyobraźni, powiem więcej widzę Was, jak pokazujecie te piękne fotografie przw świątecznym stole, może powiecie, że to przesada, może macie rację, ale ja tak mam, może każdy fotograf tak ma. Kiedyś słyszałem, że malarze najpierw widzą obraz oczyma wyobraźni, fotografowie mają podobnie, jeśli czegoś nie widzą w wyobraźni tak jakby chcieli, to foty z tego nie będzie.
Zaglądajcie na stronę White Pixel fotografia dziecięca- PROMOCJE  niebawem znajdziecie więcej szczegółów o mini sesjach świątecznych, cennik, dopracowane stylizacje i terminy sesji.

Stylowa ciemna stylizacja z choinką, drewnianą podłogą, stylowym fotelem ludwikiem, do mini sesji w Lublinie
Moja ulubiona stylizacja do mini sesji świątecznej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz