19 września 2017

Nasz prywatny model pojawia się kolejny raz

Przy tworzeniu nowych stylizacji zawsze wykorzystuje się to co jest pod ręką, dotyczy to również modela 

Taki styl, takie pomysły chodziły nam od dawna po głowie. Takie stylizacje coraz częściej pojawiają się w krajach w których fotografia dziecięca funkcjonuje znacznie dłużej niż w naszym. Fotki na ciemnym tle skupiają bardziej naszą uwagę na modelu, na twarzy, są bardziej wymagające. Fajny efekt uzyskuje się dopiero kiedy model na sesji zostanie odpowiednio ubrany i upozowany, dotyczy to również dzieci. Czy taki styl może podobać się? Nie jestem w stanie próbować przewidzieć, ale dla mnie bomba, na taką fotografię, która chyba więcej wyraża niż ten sam facecik na białym tle, mogę patrzeć bez końca i nie tylko dlatego, że to jest mój syn, a mamy za sobą już kilka takich sesji z innymi dzieciakami. Wydaje mi się, że jest to obrazek świetnie nadający się do ramki, której nikt nie zechce zdjąć jej co najmniej przez całe pokolenie. To są moje odczucia, ale co ja tam mogę wiedzieć o pięności i wartościowości, cóż człowiek zakochany nie patrzy racjonalnie, a ja nadal poddaję się zauroczeniu moją fotograficzną pracą, chociaż z każdym rokiem wchodzę w nowe pomysły, nowe zakręty z nadzieją i radością odkrywając nowe style, techniki i inspiracje.


Fotografia uśmiechniętego czteroletniego chłopca w kapeluszu na ciemnym tle, retro stylowym, sesja w studio w Lublinie
Portret Miśka w starym stylu


Zapraszam na stronę gdzie znajdą Państwo moje komercyjne realizacje w fotografii dziecięcej White Pixel fotografia dziecięca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz